Tündöklő egri csillagok

Lili lányom fedezte fel ezt a dalt a zenetévén....
Annyira megtetszett neki, hogy gyorsan meg is kereste a jutyubon :)
És én is nagyon megszerettem...
Dúdolom, dúdolgatom fülbemászó dallamát, s a vár, ó, istenem, az egri vár a klippen... de jó látni... de szép.... (Sírok, szipogok, ahogy nézem a gyönyörű képeket... hjajj, gyerekkoromban mennyit szaladgáltam, rohangáltam én ott! És EZ tetszik a legeslegjobban ebben a videóban... Hogy kábé abban az időben történhetett a felvétel! Amikor még nem volt a vár "agyonkozmetikázva", amikor még nem kellett minden szegletébe belépőt fizetni, szabadon nekiindulhattunk bármikor "megmászni", s felfedezni minden zegét-zugát...Ismerem is, mint a tenyeremet... De valahogy manapság már nem az "igazi".)


"Szóljon énekem az egri nőkről...."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

TOP 10

RENDSZERES LÁTOGATÓIM ~ Köszönöm, ha te is csatlakozol!

Kedvenceim:

Összes oldalmegjelenítés